عکس مسجد الاقصی

 
گرافیکی
برای پروفایل
عكس پروفايل
مسجد قدس
بکگراند
بك گراند
قبة الصخرة
بيت المقدس
مسجد أقصی
گنبد
گرافیک
مسلمانان
کیفیت
باکیفیت
چه کسانی در مسجدالاقصی دفن هستند؟ راز مسجد الاقصی

در این مسجد، ۷ مقام وجود دارد که رژیم صهیونیستی بر ۵ مورد آن تسلط دارد و مسلمانان جز در مناسبت‌های دینی خاص اجازه زیارت آن را ندارند اما ۲ مقام دیگر در دسترس مسلمانان قرار دارد.

السدی میگوید سلیمان نبی فهمید که شیاطین به مردم سحر وجادو می آموزند بنابراین تمامی دستورالعمل ها و کتابهایی که پیرامون ارتباط و آیین ها نوشته شده بود را جمع آوری کرد و آنها را از شیاطین و مردم گرفت و قانونی را میان مردم گذاشت که هرکسی که سحر وجادو بیاموزد، انجام دهد یا آموزش دهد. اعدام خواهد شد.

سلیمان نبی تمامی آن کتاب ها را جمع آوری کرد و مدفون نمود ، عده ای میگویند که او کتاب ها را در زیر تخت خود مدفون کرده است . به نظر شما جالب نیست که از طرح های اصلی انجمن های مخفی امروز که بسیاری از به اصطلاح حامیان دموکراسی در آن عضو هستند این است که معبد سلیمان را احیا کنند؟! بدانید که احیای معبد سلیمان و حفاری های نزدیک مسجد القصی برای دستیابی به گنج مدفون شده است . و آنها تا زمانی که به هدف خود نرسند به هیچ وجه دست نخواهند کشید.

معرفی مسجد قبة الصخره به جای مسجد الاقصی نیز به این منظور صورت گرفته است تا نسل جوان مسلمان، مسجد الاقصی را به درستی نشناسند و فراماسون ها و صهیونیست ها  بتوانند  بدون  هیچ گونه  مزاحمی  و  به  دور  از هر گونه هیاهو، به تخریب مسجدالاقصی بپردازند.

یک مثال مهم در این رابطه، حفاری های اخیر (مطلب مربوط به 3 سال قبل می باشد) صهیونیست ها در محدوده ی حرم قدسی می باشد:

با آغاز سال 2007، فراماسون ها و صهیونیست ها که خود را در نزدیکی تحقق اهداف آخرالزمانیشان می دیدند، شروع به تخریب باب المغاربة نمودند تا با دستکاری این بخش از حرم قدسی، مسجدالاقصی را که در مجاورت آن واقع شده است تخریب نمایند که متاسفانه این کار آنان در حال حاضر نیز ادامه دارد. معرفی مسجد قبةالصخرة به جای مسجدالاقصی، کمک شایانی به صهیونیست ها در جهت اهداف پلیدشان نموده است؛ به نحوی که باعث شده است تا عده ای از جوانان مسلمان، ندانند که دستکاری باب المغاربة چه ارتباطی به مسجد الاقصی دارد.

مقالات مرتبط

آیات قرآن درباره ی شرک و مشرکین

خرمشاهی: و به جاى خداوند چیزى را میپرستند که نه زیانى به آنان میرساند و نه سودى، و میگویند اینان شفیعان ما در نزد خداوند هستند، بگو آیا خداوند را به چیزى که در آسمانها و زمین به آن علم ندارد، آگاهى میدهید؟ او پاک و منزه است از آنچه شریک او قرار میدهند﴿۱۸﴾یونس

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *